Så va det över för denna gång

På gott och ont.
Vi har i alla fall haft det underbart, som vanligt =) Marcus piggnade till lagom mycket för att orka med både julafton och juldagen i Bergsbrunna och Max bättrade på sitt humör tillräckligt mycket för att som vanligt charma alla! Massa klappar har vi fått, självklart har Max fått flest! De största står fortfarande kvar i Bergsbrunna, vi ska hämta dom nån gång under helgen och då äta upp den sista skinkan =)
Vågen stod på endast ett halvt kg pluss idag, det tränar jag bort på söndag! Det är release på både nya body pumpen och nya spinning/coren, får se om jag eventuellt går på både...
Jag längtar faktiskt redan till nästa jul även om det är ganska skönt att den är över för denna gång. Älskar mina familjer (min gamla och min nya) och mina släktingar!
Har inte ens kollat igenom bilderna jag tagit men det finns säkert ett gäng att lägga upp här i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0