Rosenrasande!!!!

Nu är jag piss-förbannad!!!!!!!
Läste en blogg och fick minsann veta att mitt jobb är på julbord ikväll. Jag vet att ett företag enligt avtal och regler inte behöver bjuda med föräldralediga anställda på julbord och liknande. Men jag vet också att under de tre åren jag arbetat där så har flertalet män varit pappa-lediga och ALLA har ALLTID blivit medbjudna på festerna!!! Va är det för jävla diskriminering?!?! Jag hatar allt som har med det där jävla stället att göra och jag vill aldrig mer sätta min fot där! Det finns en hel del fördelar med att vara tjej i en kill-bransch men det finns sjukt massa nackdelar också!
Om jag va med i facket skulle jag anmäla dom för en jädra massa saker!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket dåligt!!!!

Säg det till dom oxå!!!

Dom ska veta hur dom själva beter dig. USch va dåligt!!

2008-12-20 @ 10:51:40
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är fruktansvärt dåligt! Jag frågade Micke igår hur de brukade göra med föräldralediga, sjukskrivna etc på Biva och alla brukar bli bjudna.

Frågade då om dig, och han blev så irriterad. Monika också!

Döv-Johan borde verkligen inte sitta som chef!

2008-12-20 @ 21:08:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0