Puh!

Feberfri! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att han inte har feber. Verkar som om Emil har blivit sämre. varken penicilinet eller bricanylen har hjälpt ett skit. Bittert.



Nej jag brukar inte det. Jag var ju så korkad och hade i det innan jag satte i Emil. Inte så bra om han stoppar i händerna i vattnet och sedan äter på dem. Var inget långbad igår men ska inte göra om misstaget med tvålen. Men å andra sidan är det lite drygt att bada han först för att sedan ta upp och tvåla in och duscha av. Brukar låta han sitta i duschen och leka med slangen medan jag tvålar in. Det är dessutom roligare :)



Visst skulle helgen behöva vara längre. Känns som om man inte fått någonting gjort alls..

2008-12-01 @ 11:24:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0