Packning

Jag fick en plan igår så jag gick aldrig och la mig =) Nu måste jag ner på stan idag eller imorn och undersöka planen lite närmare!

Jag har nästan bestämt mig för att sova i Bergsbrunna i natt. Bara jag orkar packa ihop det jag behöver ha med mig... Nu är det ju bara en natt så det blir ju inte nå enorma mängder packning, men tillräckligt för att jag inte ska veta hur jag ska få med mig allt och bebis ner till bilen. Men det löser sig på något sätt.

Jag saknar redan Marcus =(

På måndag blir det till att skriva kontraktet!! Allt är klart men Marcus vågar ändå inte säga upp den här lägenheten förr än vi har skrivit. Och det kan ju iofs vara smart, man vet ju aldrig! Men som det ser ut så är det exakt två månader och två veckor till vi flyttar till Salabacke! Snart måste vi börja flyttpacka.. =)
Det roligaste med flytten ska nästan bli att få slänga massa saker igen =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag är nyfiken!

2008-12-18 @ 20:13:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0