Ont i ryggen

Max har diarré för tredje dagen i rad. Börjar faktiskt tro på att det är skärgårdsgrytan med lax... Får skippa den i framtiden tror jag! Synd eftersom han tycker om den. Han bajsade ner hela sig själv precis innan vi skulle åka till öf så jag blev sen som vanligt. Fick dessutom tillbaks min mens i samma stressade veva. Nästan exakt på dagen 19 månader utan, det har varit underbart =)

Öf va kul som vanligt och Max studerande som vanligt. Under sångstunden fick han tag på en såndär plastring som man kastar på att plastkors och får olika poäng, ni vet, och han satt/stod/låg helnöjd med den i munnen hela de ca 40 minutrarna vi sjöng =) Jätteskönt!

Skulle egentligen badat Max nu på kvällen men min rygg klarar bara inte av det idag, har så ont. Ska bli spännande att se vad "mörbultaren" har att säga imorn. "-Vad sjutton har du gjort sen sist??? -Jag har varit och dansat på öppna förskolan..." Måste komma ihåg att ta ut pengar, och att faktiskt betala parkering imorn....

Marcus ska åter till jobbet, har varit mycket trevligt att ha honom hemma även om han varit sjuk. Än så länge har han i alla fall inte smittat mig!
NU ska jag lägga mig och vila ryggen, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kan det inte vara mera tänder på G? då kan de ju bli ganska lösa i magen!



Ja, han jobbar alldelles för mycket! Det sliter på oss och ffa på honom själv.



Det tycker jag absolut att vi ska göra! På måndag ska vi till Öf och ev torsdagen också då det är avslutning i Gåvsta. Ni går på onsdagar så kanske tisdag eller fredag är bäst?

2008-12-04 @ 09:29:23
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Grattis till fertiliteten ;-) Jag fick min någon månad efter att jag slutat amma helt!

2008-12-04 @ 09:30:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

40 minuter sång. Då hade jag smällt av! :)

2008-12-04 @ 14:03:07
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0