Öf idag

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska Max få lite lunch och sen ska vi ta oss iväg till öppna förskolan. Vi ska låta Marcus ligga hemma och kurera sig i lugn och ro!
Nästa vecka är det terminsavslutning och luciafirande på öf, tyvärr missar vi det för att vi ska på Maxens 10 månaders-kontroll! Ska bli så himla spännande och se hur mycket han växt sen sist!! Känns som minst tjugo kg =)

Max sov förresten äntligen hela natten utan att vakna igen!! Nice =) Han går också runt hela lägenheten och bara håller oss i en hand. Han springer faktiskt till och med ibland. Det går kanske inte alltid så snyggt till men det går i alla fall =) Igår tog han ett steg helt själv när han skulle från tv-bordet till mig. Men att han skulle gå vid tio månader som alla trott är jag inte så säker på längre, det är ju knappt tre veckor kvar... Men innan ett år går han i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det går snabbare än man tror :-) Han kanske kan gå några steg redan om några dagar.. sen går det undan :-)

Sorry för meddelandet imorse... det fick iväg till typ halva min adressbok, pinsamt nog. haha

2008-12-03 @ 15:05:49
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hoppas ni hade det trevligt på Öf!



Vilken duktig kille! Micke var 9 månader när han gick utan stöd så Max kan ju börja när som helst!

2008-12-03 @ 19:59:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0