Måndag igen

Maxen har känts varm men okej varje gång jag tittat till honom i natt. Han har sovit hela natten utan att vakna 21.20-09.50 än så länge. En hel natt utan uppvaknande har vi inte haft på flera veckor nu så det tolkar jag som att han fortfarande har feber eller åtminstone känner sig sjuk. Vi får se när han vaknar, han har rört sig ganska mycket nu så det blir nog snart.

Vi ska väl ta oss till ica och handla mat senare, hänga upp tvätten när den är klar, diska lite och vattna blommor. Det är vad som står på agendan idag. Resten av tiden, om inte all tid, kommer gå åt till att få Max att inte pilla på julstjärnorna och amaryllisen vi köpte igår. Alla höga ytor är som sagt fullproppade.....

Max har förresten fått tag på min dosa till internetbanken och lekt med den så att den har låst sig. Så nu väntar jag på en upplåsningskod som förhoppningsvis kommer imorn. Jag har ingen som helst aning om hur det ser ut på kontona..... Spännande!

Längtar till nästa helg när Marcus är ledig igen. Och efter mer snö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0