Ledsamt

En annan galen grej är att vi har försökt få en smått hysterisk Max att sova i över en timme nu utan att lyckas. Har ingen aning om varför han är så ledsen ikväll =( Marcus tog över för en kvart sen och nu gick jag precis in med en till flaska välling som en sista desperat försök. Vi får hoppas det funkar.

Vi kom iväg och shoppade iaf. Jag dröjde med beslutet precis så länge jag behövde för att han skulle vakna och vi kom iväg prick 12 =) Sen blidde det även ett träningspass, spinning/core, och än så länge känns det inte som att det har påverkat nån eventuell förkylning. Men vem vet hur jag vaknar imorn.
Efter träning och dusch skjutsade vi Max till Bergsbrunna och sen åkte Marcus och jag ner på stan och åt Indiskt. Mumma! Kändes lite tråkigt att bara åka hem efter maten nu när vi hade barnvakt men vi kom inte på något vettigt att göra. Och det va alldeles för kallt för att strosa runt utan mål. Plus att jag ju redan varit ifrån Max två timmar när jag tränade så jag saknade honom....

Imorn har vi inga planer alls. Öppen för förslag ;) Tisdag tror jag vi ska träffa Isabel och Alva och på onsdag är det 10-månaderskontrollen. Vill du åka till Ikea på fredag mamma??

Nu verkar Max ha somnat så det ska vi också göra! Nästan 1,5 timme av gråt stackars liten =(

Kommentarer
Postat av: Isabel

Han kanske är ledsen för att han varit borta? Alva kunde bli så ibland!



Hoppas ni får honom att somna!

2008-12-07 @ 23:39:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej,

Stackars Max.

jag åker gärna till IKEA en stund på fredag.

2008-12-08 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0