Klappat och klart

Nu har vi precis ätit en god middag, "Halvlyxig köttfärslimpa", kalasgott!!!! Den ska vi bjuda Mia och David på sen när de kommer =)

Nu är alla julklappar klara! Och om jag inte missminner mig så har julkorten blivit postade. Jag har iofs fortfarande en liten tankegång angående julklappar men vet inte riktigt hur jag ska få till det.... Men det är bara en extra grej så egentligen är vi klara. Får se om det blir nåt bakat kanske nästa helg. Jag gjorde en så himla god mjuk pepparkaka förra julen men jag vet inte om jag hittar på receptet igen... Lussebullar skippar jag iaf i år...

Har haft en rejäl svacka i helgen men verkar just nu iaf, vara på uppåtgång!

Puss och kram alla nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Mia

Mumma! Det ser vi fram emot =)

2008-12-15 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0