Känns som att klockan är mitt i natten...

Idag har Helena och Liam varit här en stund. Han är så duktig och går! Tänkte att Max skulle lära sig av honom =)

Marcus kom hem tidigare idag, superont i halsen och helt groggy stackarn. Blev värre under kvällen, det är väl Max som smittat honom. Får hoppas att han mår bättre efter en ordentlig nattsömn! Även om jag måste erkänna att jag tycker om att ha honom hemma, frisk eller sjuk...

Vi har inte lämnat huset idag, Max och jag. Inte ens för att gå till Ica. Men det måste vi imorn, ajja bajja! Hoppas det är lite finare himmel dock, det är så deprimerande när det är så grått =( Resten på dagordningen blev i alla fall gjort!

Nej nu är det äntligen min tur att göra mig iordning, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0