Halva helgen förbi

Idag har vi, som varje lördag, städat lägenheten. Efter att sedan lekt lite med Maxen fick vi underbar Medelhavs-lasagne hos mina föräldrar!

Nu på kvällen har vi tittat på White noise och jag har gjort matschema för vardagar till och med vecka 3 (!!!!). Har försökt så gott jag kunnat att få maträtter med ris, potatis och pasta blandat varje vecka, några rätter med potatismos plus annat (typ bulgur mm) finns också med. Lika välblandat har jag försökt få med kyckling, falukorv, köttfärs och till och med fisk (fisk i vår lilla familj innebär lax, tonfisk eller fiskpinnar) varje vecka.

Jag har också skrivit upp alla som ska få julkort på en lista. Julkorten är även inhandlade så nu fattas bara namn, adresser och frimärken. Det borde väl inte va så svårt att få fixat i tid??

Imorn ska vi en tur till ÖB och där i krokarna. Sen är det spinning/core vid 15 och efter det ska Max få leka med mormor och morfar igen. Marcus och jag ska ut och äta!

Nej, jag har nu varit uppe alldeles för länge... Måste erkänna att jag varit liite nyfiken på Britney Spears-dokumentären. Men nej. Tragiskt.
Dags att krypa ner i varma sköna sängen! Sov gott!

Och grattis lilla (stora) Liam som har fyllt ett helt år idag!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hade gärna sett den om jag inte hade varit ute på andra äventyr.. :)

2008-12-07 @ 03:11:32
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0