Fixat och donat! Lite iaf =)

Nu har Max precis vaknat efter att ha sovit i 1,5 timme. Jag har diskat, plockat bort streckkoder på tusen barnmatsburkar och ställt ut dom i förrådet, fixat handelslista, signerat alla julkorten och letat upp nästan alla adresser och skrivit på kuverten! Ett par i Landskrona verkar inte ha någon adress, eniro i finland måste man logga in för att komma åt och Alaska hoppas jag Marcus har koll på.
Hade tänkt trycka i lite nejloikor i apelsinerna som ligger och väntar. Men det får bli ett senare projekt. Kanske lika bra att äta upp apelsinerna istället......

Nu kommer tredje kladdblöjan!

Kommentarer
Postat av: helena

ojojoj.....verkar som diarre är något som går. liam har fortfarande också diarre och äter knappt något alla. Men konstigt nog så är han väldigt glad och pigg i övrigt. Tur är väl det kanske=) Krya på er så måste vi ses nåt snart när dessa två blir bättre i magen. Kram Helena o Liam

2008-12-08 @ 14:56:09
Postat av: Isabel

Jag har också fixat med julkorten!

Gjorde det i fredags, en hel del som bytt adress som jag måste leta reda på och så men det blev superbra!

Beställde från fujidirekt med Alva på! Jättefina!

2008-12-08 @ 15:08:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0