Change of plans

Gav Max lite lunch så han skulle vara mätt och belåten när vi åker runt och småshoppar lite. Sen satt Marcus med honom i sin famn medan jag skulle byta kläder och så. Det tog ca tre minuter så sov han som en stock! Han är så söt när han somnar sådär av sig själv =) Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka iväg själv, har inte hjärta att bråka på honom massa kläder och sånt när han redan somnat så sött. Eller om vi ska chansa på att han vaknar ganska snart och åka iväg då. Träningen börjar kl 15 så vi kan inte åka iväg hur sent som helst.
Dessutom är jag lite smått snorig och hostig nu och ögonen svider som bara den. Det kanske är min tur att bli förkyld nu. I så fall är ju inte spinning någon hit... Två små små omständigheter som gör hela dagen förvirrad =) Vi skulle kunna vänta ända till 12 men senare än så vill jag inte åka om jag ska med på spinningen....

Måste fundera lite snabbt nu.... Bye så länge!

(Skyller mina engelska kommentarer på antingen det faktum att jag gick English class och fortrfarande har liiite engelska kvar i huvudet, eller på att min syster ska åka till London i veckan som kommer, och jag är lite avundsjuk. Även om julhandels-ruschen i Englands huvudstad med barnvagn inte lockar jättemycket...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0