Besök!

Idag fick vi middagsgäster! David och Marielle, jättegulliga fd skolkamrater (tror jag??) till Marcus. Dom väntar bebis som ska komma den 20 februari, dagen efter Max 1-årsdag! Marielle va så himla fin i sin mage! Man kan ju inte låta bli att längta till nästa gång =) Det va jättetrevligt att dom ville komma hit och jag ser fram emot att träffa dom nästa gång!

Annars har vi städat idag. Det va väldigt behövligt. Marcus har ju legat sjuk och jag har knappt varit hemma på hela veckan så det fanns ett ordentligt berg i köket. Och nu är det återigen ett berg efter middagen =) Men det tar vi imorn.

På måndag får vi besök igen, Marcus syster med man som stannar nästan hela veckan och sen Maria med sin lilla Noah som föddes i våras men som vi inte fått möjlighet att träffa än. Ska bli jättetrevligt alltihop!

Nej, en fågel har viskat i mitt öra att Lina uppdaterat sin blogg. Ska läsa den och sen hoppa i säng.
Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0