Bättre idag

Max har varit mycket bättre idag! Inga jobbiga kletiga historier och pigg och glad =) Lite för pigg kanske för nu vill han inte sova... Han har ju annars somnat efter vällingen vid 21 i nästan två veckor nu.

Vi som hade hyrt film till ikväll.... Kommer nog dessvärre inte orka va uppe längre än Max.

Vi vågade oss iväg till stan med mamma iaf, och det gick ju som sagt bra =) En liten julklapp till Marcus och en till till Max, mer blev det tyvärr inte på den fronten.... Att jag ska ha så dålig fantasi i år?? Brukar iofs alltid ha dålig fantasi men i år är det katastrof! Men det brukar ju alltid ordna sig till slut. Vi hade ju kunnat göra det väldigt lätt för oss och bara ge alla massa foton och grejer på Max, men så smarta va vi inte förr än det va för sent. Dessutom kommer jag ju inte åt den externa hårddisken med alla bilder från min dator, plus att jag aldrig får sitta mer än nån minut åt gången vid datorn innan Max gör uppror. Hans absoluta favoritleksak är det jag pysslar med. Vad det än må vara...

Nej ikväll har jag väldigt ont i ryggen igen... På en vanlig massage säger dom typ "Slappna nu bara av och njut", "rehabiliteraren" jag gått till nu säger "Okej, nu tar vi en paus, nu kan du andas och slappna av".

Nu orkar jag inte mer. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0