10 månader

Och som jag antar att jag skrivit varje månad som gått, vart tar tiden vägen? Förstår inte vad fort sista tiden har gått! Helt sjukt.... En häftig tid iaf! =)

Maxen somnade precis, somnade i matstolen medan jag skulle blöta en tvättlapp =( Stackarn. Men nu ligger han i sängen, jag ska äta lite macka och sen diska lite grann. Som vanligt!

Senare ska vi ta oss en tur till Ikea och sedan en sväng ner på stan. Planen jag nämnde (som absolut inte är värsta grejen, bara onämnbar för tillfället) gick i lås så nu måste jag fixa lite smått. Runt 18 ska vi sen hem till Johanna, Björn och Nemi för att äta lite mat och umgås! Jättekul!

Efter idag är Marcus ledig i nio dagar =) Snart är det jul, släkten börjar närma sig Uppsala och det är dags att bestämma om vi ska köpa gran eller inte.

Kommentarer
Postat av: morfar och mormor till max!



Ja det är helt fantastiskt att det redan gått 10 månader, och skön känsla att ni är så duktiga föräldrar!

2008-12-19 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0