veckan som varit

har gått väldigt fort! marcus har jobbat 8-22 sen i tisdags och jobbar idag på förmiddagen med. han kommer också jobba hela söndagen (så det blir ingen träning då heller =( ) och en stund på måndagen... men sen äntligen har han ledigt! 6 veckor och två dagar =) eller en dag eftersom han måste jobba på måndag.....

att han jobbar på måndag gör iofs inte så mycket, jag ska fika på stan med ett helt gäng mammor och bebisar från familjeliv. johanna och nemi ska med annars har jag aldrig träffat nån av dom. helena och liam skulle fundera lite på om dom skulle med också. det blir nog jättekul!!!

nu vaknade max, jag återkommer med fortsättningen på detta inlägg!

nu är jag tillbaks kl 13.
max har precis somnat, får se hur länge det varar. han somnade mitt i badet stackarn =)

tillbaks till veckan som gått...

i tisdags har jag faktiskt inget minne av vad vi gjorde...? antagligen va vi på gårdsvägen =) på onsdagen knallade vi runt på stan med johanna och nemi, köpte bla sele till vagnen och strumpor med "grepp" under till max eftersom han fått sår på fötterna av allt klättrandet utan strumpor. vi fikade lite och hann precis tillbaks till bilen när regnet fullkomligt vräkte ner!!

och gissa vem som vaknade nu..... efter tio minuter =) fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det hade varit jätte mysigt att träffas innan ni sticker på semester, men det kanske e omöjligt.. jag e fortfarande dålig.. min förkylning verkar hålla i sig.. :(



Kram på dig :)

2008-08-16 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0