URF

jag börjar nästan grina varje gång jag kör förbi Kap och förberedelserna inför Uppsala Reggaefestival. marcus och jag har gått tillsammans så länge vi känt varann och vi har båda gått innan också. men i år är det kärvt. vi vill ju åka iväg en sväng på marcus semester och pengarna räcker ju knappt till det. vi har pratat massa om det och vi prioriterar resan, men usch va jobbigt det känns =(  jag kommer inte klara av att åka förbi från och med torsdag kväll. får ta vägen om sunnersta om vi ska till gårdsvägen nåt. *suck*

nästa år då jäklar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ni kunde ju ha köpt biljetterna tidigare i år om det gick och inte behöva ligga ute med två stora kostnader samma månad :)

2008-08-08 @ 11:47:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0