trötter

max har ju alltid sovit väldigt bra men somnat sent, 23-23.30 typ. senaste 1,5 veckan har han dock somnat ännu senare, runt 00 och till och med 01 ett par nätter. så ikväll tänkte vi ta tag i att vända hans dygn lite bättre. försöka iaf. jag bestämde att hur trött han än är så får han inte somna för att sova "middag" efter 19 (beroende på hur mycket han sovit under dagen såklart), skulle han däremot somna vid 18 och fortfarande sova vid 19 så skulle jag självklart inte va elak och väcka honom.
han somnade som en stock 16.45 och sover fortfarande!?!?!?!? han har aldrig sovit så här länge dagtid. kanske två timmar på förmiddagen men aldrig mer än en timma på eftermiddagen. så jag tippar på att vi får strunta i att vända på dygnet denna kväll och istället skylla på hans förkylning...

nu ska marcus och jag äta soppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0