roadtrip

vi har börjat planera en liten roadtrip i södra sverige istället för en sista minuten. vi har alla våra släktingar så utspridda och det är svårt att komma iväg bara över en helg. man hinner bara komma fram så måste man åka igen. så nu tänkte vi ta två veckor ca och hälsa på marcus syster i landskrona, min morfar i kinna och min mormor i halden i norge. väl i landskrona funderar vi på en utflykt till köpenhamn och i kinna en tur till ullared och kanske en utflykt till göteborg. det ser ut som att vi kommer iväg på fredag nästa vecka. skulle va kul att hälsa på marcus gamla klasskompis på vägen ner eller hem men vi har inte fått tag på dom än.

så ser iaf planerna ut just nu! ska bli skönt att komma hemifrån en stund. liiite jobbigt att bara jag har körkort men det ordnar sig! vi får ta det lugnt utan stress. kan ju inte "fusk-amma" max i bilen när det är jag själv som kör så det blir nog några stopp längs vägen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0