pass

idag har vi varit och hämtat max pass, det är så himla gulligt! =) vi parkerade vid österplan och gick ner till ån och köpte varsin glass och sen gick vi bort till polishuset. max sussade på vägen dit och sög på sin prasselbok på väg tillbaks till bilen.

sen somnade max när det va tre skedar gröt kvar =) och jag va tvungen att filma det. kände mig lite elak som inte la honom i sängen på en gång jag såg att han höll på att somna, men han va så söt! han kämpade verkligen för att hinna äta upp allt innan han somnade =)

imorgon ska vi allihop åka till johanna, björn och nemi och kolla in deras nya lägenhet! det ska bli kul! hoppas inte max tar alla nemis leksaker också... =) sen är det träning igen på eftermiddagen men jag vet inte om jag kan gå. har jätteont i benhinnan sen träningen i torsdags =( vi får se imorn hur det känns, promenaden till och från polishuset va allt jag klarade av idag iaf.

sen har nedräkningen börjat till marcus långa ledighet! bara 5 arbetsdagar kvar. hoppas verkligen vi kommer iväg nånstans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0