ont i hjärtat

ni tycker säkert att jag är löjlig men det skiter jag i. det gör ont i hjärtat att missa reggaefestivalen.
förra årets festival va jag gravid i vecka 14-15 nånting. jag tittade nästan mer på alla coola mammor och pappor som gick runt med sina små söta i alla åldrar, än artisterna på scen. satt och drömde om att "nästa år, då är det där jag och marcus med våran lilla älskade knodd". nu sitter vi här hemma i soffan, med reggaefestivalen 2005 i dvd'n och jag känner mig inte ett dugg jävla cool.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det passade sig inte i år! Sikta på nästa år!! Hoppet är den sista som överger en :-)

2008-08-08 @ 11:14:00
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0