mys

max sover i min famn, det är så mysigt! det va längesen han gjorde det. på sista tiden så har han ju faktiskt sovit en stund på eftermiddagen så jag har kunnat laga mat till exempel. förr va ju ända sättet att få honom att sova på dagen mer än 5 minuter att just sitta med honom i famnen. då gjorde man ju det ibland bara för att få en lugn stund =) men en regnig dag som denna så har jag inget emot att bara halvligga i soffan med max snusandes i armhålan. men jag förstår inte hur han kan sova nu. han sov 23.00-9.30 och nu igen från typ 10.20. jag har nu kollat allt av intresse som finns att kolla på nätet, börjar dessutom få huvudvärk, så jag får nog ta och flytta över honom till hans säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0