minnen

jag har hittat en till blogg jag börjat läsa. en tjej från uppsala som fått bebis i november förra året. hittade henne på familjeliv, har ingen aning om vem hon är. men jag har fastnat iaf.

har suttit och läst lite av hennes gamla inlägg från när hon var gravid och sen hennes förlossningsberättelse. oj va mycket känslor som vällde över mig! va jag helt plötsligt saknade alla sparkar i magen och när max hade hicka, nervositeten vid ultraljudet, kontakten man hade med honom när man tryckte på hans små fötter och händer, lättnaden varje gång man fick höra att hans hjärtljud va bra. och va lessen jag fortfarande är att jag inte fick föda på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår dig...

Men nästa gång. Då får vi hoppas att det blir på naturlig väg :-)



Satt och läste igenom mina förlossnings papper. Minut för minut.

Det klämdes fram en tår.

Fasiken va ont det gjorde och va trött och orkeslös man var... men ändå så underbart :-)

2008-08-10 @ 11:53:15
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det kommer att gå över och vi får hoppas du får en mindre bebis nästa gång och värkarna gör sitt jobb som de ska!



Vi har kommit hem från våran resa och ska packa in allt ifrån bilen så fort Alva har somnat.



Vi har haft det superbra trots vädret, de är så lyxigt att bo på hotell, man behöver inte ens bädda sängen!

2008-08-10 @ 22:22:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0