grädde

igår va vi på gårdsvägen och firade att max redan blivit ett halvår. vi fick massa god mat och marcus och jag gjorde en gigantisk tårta! smarrigt värre! max fick smaka lite grädde efter att han "öppnat" de jättefina paketen, och det diggade han! =) inte bra... tyvärr glömde jag kameran!!

max förkylning har blivit lite bättre, näsan rinner fortfarande lite men det är värst på kvällen. igår kväll när jag skulle amma sista gången så bara grät han eftersom han inte kunde andas och äta samtidigt =( men att han grät gjorde att han fick ur sig en massa snor så efter ett tag gick det mycket bättre. han somnade 23.40 så det är på väg åt rätt håll med sov-tiden, men vi får väl se.....

han har iaf smittat mig med förkylningen =( ingen träning för mig idag. ska försöka få med mig marcus ut på en långpromenad istället. annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag. städa kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0