dålig

jag har varit väldigt dålig på att skriva på sistone. marcus har jobbat så mycket så jag har varit på gårdsvägen näst intill hela dagarna. tur att föräldrarna bor så nära!!
jag har både varit på fika med MASSA mammor och bebisar från familjeliv.se, bl a johanna med nemi och helena med liam, sen har jag varit på äventyr i regnet runt ikea med lina och elliott. men det är aldrig kul att skriva, eller läsa, om saker i efterskott sådär. båda tillfällen va kul iaf!!

marcus har varit ledig sen i tisdags efter att ha jobbat 8-22 sju dagar i sträck. jag låter honom sova nu i början på semestern, vi har ju ett tag på oss att hitta på annat! igår började vi iaf sätta upp lite tavlor och sånt på väggarna och kom på att vi knappt har nå foton uppe, inte ett enda på max än!! så idag åkte vi till ikea och köpte lite olika ramar, bla billiga små i obehandlat trä som marcus just nu sitter på balkongen och målar svarta! jag tänkte sätta mig vid datorn och börja välja ut bilder men fastnade här istället =) max sitter just nu i mitt knä och äter upp min mobil!

max har för övrigt fått sin första förkylning =( han är trött men vill inte direkt sova, lite gnällig och näsan rinner. tidvis lite varm men inte farligt. stackars liten! nu ska jag se om han vill ha lite gröt, han va så lessen förut när han skulle få den så han fick tutte istället. tror också att gröten är bättre för honom än min mobil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0