centralt

igår va lilla familjen och hälsade på björn, johanna och nemi i deras nya stora lägenhet! så mysigt! jag har egentligen aldrig velat bo mitt inne i stan, men va nära allt är! känner mig lite fast i gottsunda ibland. fastän det är otroligt lätt att ta sig överallt, bussar går typ var tionde minut, så blir man lätt väldigt bekväm av sig. tänk att ha gångavstånd till ALLT!!! och en fyra också. tänk att inte behöva ha max rum som allt-i-allo-rum utan ett eget rum till "data, övrigt och skräp", att kunna ha vardagsrummet som vardagsrum och inte "vardagsrum/datarum". men helst inte på femte våningen dock... hade helt glömt bort vilken höjdskräck jag har!!
efter lite fika och lek i lägenheten tog vi en promenad bort till mcdonalds fyrislund och åt en glass. grabbarna tyckte det va lite väl långt och att vi som tog täten gick lite för fort. men det är lika bra dom vänjer sig tills dom är pappalediga =)

det blev ingen träning igår men det va nog bara bra för mitt ben. vå får hoppas att jag kan gå på spinningen imorn! det är ju veckan som alla momsarna elelr vad det nu är ska in och eftersom alla marcus kunder alltid lämnar in sina papper i sista stund så blir det ju alltid en massa övertid denna vecka. men vi får se. får väl springa spåret ute hos päronen i värsta fall. men jag har hört att springning är bra för att få bort kärlekshandtagen så det blir väl bra det med =)

idag har jag och max bara varit hemma. när jag väl tänkte ta mig ut på en promenad så va himlen kolsvart och det blåste storm så då vågade jag inte. när det fina vädret har varit framme har det inte passat sig med mattider mm. men jag har dammsugit och dammat hela lägenheten och vattnat blommor och småplockat lite så jag har inte varit helt sysslolös. hålla kolla på max, sladdar och dvd-spelaren tar sin lilla tid det med =)

nu är han dock uttråkad så nu ska vi hitta på nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0