vilken dag

idag har varit en sån där dag då jag bara känner mig så fruktansvärt värdelös och otillräcklig.
max har skrikigt och skrikigt tills han fått mat och efter att bara ätit en liten stund har han somnat som en stock. men efter att ha sovit en kort stund så har han vaknat och i princip skrikigt tills han fått mat igen.
jag vet inte om det är min mjölk det är fel på, att den skulle vara näringsfattig eller så för finns där gör den ju definitivt. eller om han helt plötsligt har fått massa magont. jag har ingen aning... han har iaf hållt mig sysselsatt idag.
jag minns inte om jag ens har borstat tänderna... =(

men nu är iaf marcus hemma när som helst! *längtar*
vi ska prova att ge max lite mjölkersättning vid sista amningen ikväll. ifall det är min mjölk det är fel på. han fick ju ersättning på ackis så det är inte första gången. men det blir första gången han ska få nappflaska och han hatar ju nappar så vi får se vad han tycker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0