valborg

brukar det inte alltid regna på sista april? känns så.. men vilket härligt väder det va igår! sommarvärme ju! max och jag va ute och gick med johanna och nemi både i måndags och tisdags. ska se om jag kommer ut nånting idag, måste packa och så inför helgen.

imorn åker max och jag med min familj ner till max gammelmorfar en bit utanför göteborg. marcus kunde inte följa med för han måste jobba =( trots röd dag och klämdag när kontoret är stängt. skittråkigt men vad ska man göra? känns riktigt jobbigt att åka ifrån honom. känns verkligen som att vi inte hinner umgås nånting alls. ny familjemedlem och miljoner timmar övertid är ingen bra kombination... och nu ska vi inte ses alls på fyra dagar! vi får ungefär tre timmar ikväll innan han åker och jobbar natt-extra på burger king. sen kanske vi ses lite imorgon bitti när han kommer hem och jag går upp...

men det ska bli otroligt mysigt att åka till morfar! hoppas det blir fint väder! vi brukar alltid åka till Visko och köpa massa billiga skor =) vet dock inte hur mycket pengar som finns på kontot men jag fyller ju snart år så jag tänkte ta det som födelsedagspresent =) jag hoppas på att bli lite ompysslad där nere. och med ompysslad nuförtiden menar jag lite barnvakt så jag kan sitta i solen och lösa korsord eller vad som helst!

nej det är bäst jag försöker packa lite nu medan max sover så att jag och marcus kan umgås de där tre timmarna ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag!

2008-04-30 @ 08:31:36
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0