vackert väder, igår i alla fall...

oj vilken härlig promenad det blev igår! vilket väder!! fick ta av mig jackan efter halva vägen =) och det är alltid lika kul att träffa johanna och nemi! men vart är det  fina vädret idag?

hade funderat på att besöka mitt jobb idag, har inte varit där och visat upp max än. men så drömde jag inatt att ingen brydde sig ett piss om oss när vi kom dit =( vi blev snudd på ignorerade. inge kul =( så nu vet jag inte om jag vill. kanske tar det imorn istället!

vi får se vad dagen har att erbjuda! marcus jobbar ju sent idag, skulle vara värdelöst att bara sitta och dega framför tv'n heeela dan... kanske tar mig en lång lång promenad bara för att fördriva tiden, men det va ju det där med det pissiga vädret... och det faktum att jag alltid tyckt det är så tråkigt att promenera själv. skulle va trevligt att ha massa arbetslösa vänner =) eller känna fler mammalediga, man vill ju inte vara för klängig på dom få man känner.

nej nu har max ammat klart och ligger och sover i min famn. ska flytta honom till vagnen och hoppas på att han låter mig göra och äta frukost i fred!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är en dyr kattsand men vi har ju bara ena katten som går på låda inne, den yngsta men han börjar lära sig att gå ute han med.
10 kg kattsand räckte över ett halvår när vi bara hade Junior för han gick bara på nätterna ibland och så när vi var bortresta över någon helg då han fick vara inne.
Vi har provat så jäkla många sorter nu och den ena är värre än den andra!

JAg tror de kommer bli jätteglada ifall du hälsar på ditt jobb! Men drömmar kan påverka en så himla konstigt!

JAg tänkte åter på fredagen! Skulle det funka om jag kom själv utan Alva?
Det är bara hon som är sjuk så jag borde inte smitta men säg hur du tycker!

2008-04-16 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0