sömntuta!

max sover fortfarande!!! jag förstår ingenting! är inte van vid det här så jag irrar runt och vet inte hur jag ska utnyttja min lediga tid =( jag har i alla fall gjort mig själv iordning och diskat, sms:at mormor och morfar om dopdatum, försökt boka massage men dom svarar aldrig, förberett både för eventuell promenad och tur till gårdsvägen. väntar bara på att få amma så jag kan se vad klockan blir och utifrån det bestämma om jag ska ta en långpromenad i det vackra vädret eller om jag ska åka och hälsa på jobbet innan jag åker till pappa. det är ju inge kul att komma till jobbet vid 13 när alla är på lunch...

undrar om det inte börjar grymta lite smått från vagnen nu... =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

shit kan du smsa din mormor! coolt! det kan inte jag. alltså min. haha. hon vet inte alls hur man använder en mobil..

2008-04-16 @ 22:21:04
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0