soltimmar

idag va vi på mitt jobb, jag och max! kändes riktigt skumt att vara där igen, det va ju nästa tre månader sen sist! men allt verkade va sig likt! fortfarande ingen vikarie för mig. tydligen en massa nya säljare också. alla verkade vilja därifrån som vanligt... men det va kul att säga hej till alla iaf. max va på bra humör och skrattade åt alla knasiga människor!!
passade på att beställa solskydd till bilen med snobben på, har jag tur kommer dom in imorn redan!

efteråt lunchade vi med pappa marcus på hans jobb. eller max lunchade, jag agerade lunch... sen tog vi oss ut till bergsbrunna där morfar tog med max på promenad så jag kunde ligga och njuta i solen en stund! max låg kvar i vagnen efter promenaden och sov till 16.30, så jag fick många timmar i solen!!! baksidan på gårdsvägen 10 är det enda ställe där jag kommer visa magen denna sommar. och tydligen det enda stället där max vill fortsätta sova efter promenaden. 
får man sol bristningarna??

jag sitter och nickar till för fullt men vet ju tyvärr att jag troligtvis måste vara uppe några timmar till....

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad underbart att du kunde sola! Jag fick höra av alla att man inte skulle sola bristningarna första året, det kunde bli konstigt då tydligen så jag dolde mina väl hela förra sommaren men nu ska jag väl kanske dra fram dom i solen och hoppas på att de bleknar!

JAg sitter och käkar havregrynsgröt och Alva sover fortfarande! Ska iväg på nationellt prov i svneska och måste hinna köpa kaffe och något att tugga på innan jag åker! örjar 08.00!

2008-04-23 @ 06:46:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Hanna

har hört att det inte är så bra att sola dem. har du fått mkt bristningar?

2008-04-23 @ 11:55:48
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Isabel

Jag hade linne på mig hela sommaren men jag är tvkesam till att visa mig i bikini i sommar ändå, de syns ju fast de har bleknat. Jag fick ju verkligen massvis av strimmor de senaste 2 veckorna under graviditeten men börjar sakta acceptera det.
Att man inte ska sola dom har att göra med någonting som svärmor pratade om som har jobbat på plastiken på UAS. Det är samma som att man inte ska sola ärr det första året.

Alva är mindre snorig nu men jag hoppas hon snart ska bli av med hostan så att vi kan ses alla 4.
det ahr hänt mycket sedan du träffade henne sist! :-)

2008-04-23 @ 20:48:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0