sol!!!

ja sol är det definitivt idag! men jag har inte kommit ut än =(
max somnade vid 1 inatt och sen ammade vi vid 6 och sen sov vi igen till tjugo i 10! hade jag aldrig trott med tanke på hur mycket han sov hela dan igår. jag är mycket tacksam!

sen vi vaknade har vi ammat, max har sovit och jag duschat, snackat lite skit med varann, bytt ett par blöjor, jag åt frukost/lunch och nu ammar vi igen. sen blir det långpromenad i solen!! kommer antagligen klä på både mig och max för mycket... men men . det är härligt att kunna ta av sig kläder när man är ute istället för att gå och önska att man hade mer på sig... =)

sen strax efter 16 kommer sara hit med fika! bäst för mig att det blir en lååång promenad....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ha det så tervlig idag och promenera inte ihjäl dig ;-)

Vi ses väl imorgon! Ska bli så kul att träffa dig och lille Max!

Det är bara att skcika ett sms när du är redo imrogon för jag komemr antagligen vara i stan ´från fm imorgon och göra lite ärenden.

2008-04-17 @ 13:32:22
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Hanna

men idag var det uinte så himla varmt om man inte stod i lä. det blåste rätt friskt faktiskt! :)

neej inte planer för sommaren. tror vi blir hemma och åker ev till hösten om vi får ihop det med pengar. får a jobb nu, så är det ju inte heller säkert att han får semester ledigt så vi får se. hoppas på en bra sommar bara! har ni planerat något? :)

kram

2008-04-17 @ 23:09:11
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0