shopping

helgen har mest bestått av shopping känns det som. i lördags va vi på gränby centrum och handlade lite kläder åt max och i söndags va vi på babyland och på barnens hus och köpte baby-gym, mobil till spjällsängen, baby-nagelsax och sverige-strumpor. bara shopping till max med andra ord! måste hitta en sverige-dräkt nånstans med...

mobilen va en hit! verkade lite småläskig i början men nu på morgonen hörde jag inte ens att han vaknat för han låg bara och titta på mobilen =) mamma och pappa är nog däremot redan lite trött på den... den har så jättehög volym!!
de andra grejerna har vi inte provat än. blir väl till att göra idag!

annars har vi badat och maarcus har oljat utemöblerna och bärt ner sommar-hjulen i bilen så att jag förhoppningsvis kan få dom bytta på jobbet imorn!

nu har jag ammat klart och max har somnat om för nästa sov-period. ska passa på att duscha nu!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är ju bara så härligt att få shoppa loss till de små!

Här har Alva feber igen, hon har kännts varm hela dagen och varit supergnällig och vi hade eg en tid för ettårskontroll imorgon men man får ju inte ta spruta med infektion i kroppen så vi får skjuta på det och lämna ett urinpov istället.

Vi ska strax äta middag, sent som vanligt. Alva har precis somnat och jag hoppas hon sover en stund nu.

Hoppas ni och ffa Max mår bra!

Kram

2008-04-28 @ 20:18:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0