hur ska detta gå?

max har aldrig sovit såhär mycket en dag sen precis efter förlossningen. om ens då! han har missat massa mål med mat pga det. vid 17 ammade jag för tredje gången idag, normalt  brukar det då va femte eller till och med sjätte gången! misstänker att vi har en spännande natt framför oss....

under en av de korta vakna stunderna så gick max genom sin första säkerhetskontroll på arlanda!! eller jag gick, med honom i famnen =) såklart! han va så duktig och han hade inte gömt nå knivar eller nånting i bilbarnstolen! vi skulle hämta mamma/mormor på inrikesterminalen och där måste man gå igenom kontrollen för att komma åt mat. det va då också första gången max va på max =) tror han tyckte om det! (hur kan man inte göra det?!)

nej nu ska jag göra mig iordning så jag kan ta max sen och låta marcus sova. får se hur länge jag får va uppe idag!! får pigga upp mig med att tänka på att det skulle bli så fint väder imorn!

sov gott alla barnlösa och hoppas ni med barn också får sova gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0