hm...

har bara blivit mer och mer deppig de senaste dagarna. tror inte senaste veckan varit jobbigare än de tidigare veckorna. lite kanske iofs. max har haft en väldigt kinkig period. antar att det bara blev för mycket för mig helt plötsligt.
känner mig riktigt värdelös på alla sätt och vis. får aldrig nånting gjort hemma, har inte skaffat oss nå rutiner, tar mig inte ens ut och går. jag känner mig ful och fet och äcklig.
nu när jag ska skriva om det får jag det inte att låta så hemskt som det känns. och det är nog inte så hemskt heller. jag har ju nyss fött barn för guds skull!! jag får vara fet och ful och äcklig. jag har tillåtelse att inte hinna med nånting. max är bara 6 veckor!! det kommer bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Hanna

De tror jag visst att de gör! Jag e ju lite knäpp, tycker om fina skor, men vill inte använda dem. skumt. likaså med örhängen. har massa snygga stora örhängen, men det e inte jag att använda sånna. känner mej som värsta julgranen. vi alla är olika..
vad har ni hittat på idag då?

2008-04-02 @ 17:27:45
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Mingla ♥

får jag fråga dig en sak?

2008-04-02 @ 17:42:19
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0