härligt!

gick en lång promenad alldeles för fort för att vara i mitt tillstånd, men usch va härligt det var!!! jag blir så lycklig av solsken! och max har legat kvar i vagnen nästan en timme hittills utan att vakna! det händer ju aldrig!!

mindre kul är att nånting luktar väldigt illa i vår lägenhet =( kollade både kattlådan och komposten och visst va inte det nå roliga upptäckter jag gjorde där... men det är inte det jag känner. det jobbigaste med det hela är att det kommer från "extra-rummet", det som ska bli max rum sen. första tanken va kattpiss, men där inne har katterna inte varit på flera månader så det är omöjligt. andra tanken va om max kissat ner sin overall eller liggpåse eller så utan att vi märkt det. men jag har luktat igenom allt nu och inte hittat nåt. tredje tanken va om den upphängda tvätten legat för länge i maskin innan jag hängde upp den (händer allt för ofta nu för tiden...) men där har jag också luktat på allt utan resultat. den senaste tanken va död mus men vi har inga ventiler som den i så fall skulle kunnat komma ifrån. riktigt riktigt jobbigt mysterium... har haft vädringsfönstret öppet nu sen jag kände lukten första gången i tisdags. men det verkar inte hjälpa så himla mycket =(

oj nu är de tnån som vill ha uppmärksamhet! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

www.webstat.se

2008-04-17 @ 23:57:39
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Isabel

Ett stort tack för idag! Jag ses gärna snart igen!

2008-04-18 @ 18:29:27
URL: http://issapissastankar.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud så kan man ju inte hålla på :) Det sket vi fullständigt i.
Vi kör i vattenkokaren och ser till att det alltid finns vatten där. Emil äter ju sånt hela tiden men Max kanske bara äter på kvällen något mål så då kan ni ju koka vatten om du vill. Men de dör inte om man tar vatten från kranen. Det har vi gjort och micrat om det är så. Sen laddar vi i 120 ml från semper och micrar. Vi gör varje kväll 4 flaskor och ställer i kylen så står de där hela natten. (Så ska man inte heller göra men det blir sånt bök annars.)
Vi brukar även värma på en andra gång om vi tycker att det är inom en viss tidsram. Sunt förnuft. Skit i de där 70 graderna. Koka upp och låt svalna och låt stå tills du ska ha det och värm i micron 15 sek. Funkar perfekt :)

2008-04-18 @ 22:55:08
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: isabel

tjenis!
Tack =) Alltid lika mysigt att få kommentarer om magen
kramar*

2008-04-19 @ 18:54:34
Postat av: Isabel

Nu är det stora kalset över och Alva är en massa kläder och leksaker och pengar rikare! Det har varit ritkigt trevligt!

Hoppas ni haft en bra helg!

2008-04-20 @ 20:56:08
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0