en ny dag

solen skiner och jag verkar äntligen slutat blöda!

idag är max 8 veckor gammal. han börjar bli stor pojk nu ju!! =) tiden går så grymt fort! tyvärr verkar det som att han fått för sig att vrida lite på dygnet. jag fick inte lägga mig förr än 2 i natt heller. däremot sov vi ostört till 9 så jag ska väl inte klaga! det händer nya saker i  hans utveckling nästan varje dag nu! han har upptäckt sina händer och armar och stirrar ibland så fokuserat på dom att ögonen glider i kors =) han har börjat ta pauser i amningen för att snacka lite skit med mamma och sen fortsätter han. han är så söt vår lilla ängel!

nappflaskan i natt gick först åt skogen, han fattade inte alls vad det va eller hur han skulle göra. han bara skrek och skrek och vände sig efter tutten. men så helt plötsligt fattade han och han åt nästan hela flaskan. sen gav jag honom bröstet eftersom han brukar somna av det och tänkte det skulle räcka med 5 minuter. men icke sa nicke! han låg där och snuttade i en halvtimme iaf =)

nu verkar han ha somnat så nu ska jag passa på att gå på toa och duscha!
ha en bra dag allihop!! vi ska gå på promenad med johanna och nemi lite senare =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte på det.. är säkert nån tillväxt period han är i.. du skriver ju själv att han börjat sitta på mina händer å fötter osv. Då kan det bli knepigt med mat och sömn.. men han hittar nog tillbaka :-)

2008-04-15 @ 16:35:17
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad bra att han kunde ta flaskan! Även om ni inte kommer använda den såvärst, kanske det kan vara bra?

2008-04-15 @ 18:36:16
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

den lilla stund solen sken.. gick i moln vid halv ett och då hade jag typ knappt taget mej ur huset.. blev det en promenad idag för er?

2008-04-15 @ 20:31:41
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0