dagen som varit

äntligen helg!! ska umgås med marcus, köpa babysitter till max och sova =)

max har i tre dagar nu varit jättegullig och superglad några timmar på förmiddagen. bara legat och skrattat och jollrat i mängder! sen har resten av dan varit kinkig igen men den fasen kanske är på väg över. kan man ju hoppas.

idag har jag varit ute på "lång-promenad" (allting är relativt...) igen med johanna och nemi. härliga tjejer! har visserligen fortfarande inte sett så mycket av nemi, men det kommer när värmen kommer och dom små söta inte behöver så mycket kläder och varma grejer längre.

efter lunch åkte jag till gårdsvägen i väntan på att marcus skulle sluta jobba vid 19. mamma tog med max på en långpromenad så fick jag lite tid för mig själv en stund!

nu är det dags för amning igen =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja hoppas. det vore ju jätteskönt! i helgen blir det faktiskt 25 års fest ikväll och emil ska vara hos mormor :) och imorrn ska vi hem till min pappa och käka middag, han fyller år :)
emil ligger på golvet och kollar på märkerna skivorna gör i solen. verkade vara popoulärare än väntat :)
kramar

2008-04-05 @ 08:17:09
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0