bajs

jag tänker aldrig på att ha med ombyte till max när vi ska nånstans. antagligen för att han inte har varit nån kräk-unge... igår hade det däremot behövts...
han satt så fint i babysittern medan vi åt mat, första gången på länge som jag fick sitta med resten av familjen på gårdsvägen och äta. det brukar alltid va dags för amningen så fort middagen är klar.
plötsligt brakar det till ordentligt i brallan och stackarn måste ha suttit snett i stolen för allt hamnade vid ena benet där blöjan är alldeles för tunn. bajs överallt =)
han fick gå resten av kvällen i den minsta t-shirt mamma kunde hitta i huset, som självklart va alldeles för stor! han va så söt! men lagom tills vi åkte hem va kläderna tvättade och torkade.
idag blir det definitivt ett bad!

Kommentarer
Postat av: Lina

Man lär sig... av sina misstag *blink blink* så ser livet ut.. hihi

kramas

2008-04-13 @ 16:01:09
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Isabel

Så gjorde Alva någon gång också, kan säga att vi ALLTID har extrakläder i skötväskan nuförtiden! :-)

Men ska vi säga fredag denna denna veckan då? jag ahr pluggat hela helgen och komemr så göra fram till torsdag så det skulle vara skönt med något annat innan helgen börjar.
Till 16 ska vi nog ha åkt, Alva har ju inte världens största tålamod men jag hoppas hon ska vara på ett någorlunda bra humör så hon inte skrämmer stackars Max med sina röstresurser?

Är det något speciellt Max behöver? Tänkte i klädväg, tänkte jag skulle kika in på Gränby C på fredag innan jag kommer till er. Vilken storlek skulle du tycka var bäst i såfall?
Tycker det är bättre att fråga så man inte köper något som han redan har massvis av!

2008-04-13 @ 19:58:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0