Julstämning

Har lyckats få till lite julkänsla under helgen. Har handlat och slagit in julklappar, köpt en julstjärna och bakat en variant av lussebullar och en variant av sockerkaka fulla med saffran och andra juliga smaker! Efter att vi kom hem från middag i Bergsbrunna igår kväll luktade hela trappen av mina bullar! Mysigt =)
Båda ska provsmakas idag!

Marcus har varit sjuk under natten och har fortfarande inte orkat upp ur sängen stackarn. Får se hur han mår senare men jag är inställd på att städning och montering av bilstolar kommer ta hela dagen för mig att göra själv, med båda barnen =)

Hoppas på att Minna vill somna lite snart så jag kommer igång lite lättare! Hinner inte så mycket på hennes 30 minuter men jag kommer iaf igång lite effektivare än om hon är vaken.

Måste köpa någon julskiva i år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0