Jodå

En julklapp till blev det!
Resten av helgen består av städning, bakning, bilstolsmontering, kalasmiddag i Bergsbrunna och förhoppningsvis Body Pump på söndag. Verkar fortsätta gå ner i vikt trots att jag inte kommer iväg och träna så Pumpen kommer nog sist på prio-listan denna helg. Även om jag längtar ihjäl mig efter ett träningspass så behöver jag hinna med allt det andra först. Nästa helg är det dagisjour och chokladfest! Visserligen en anledning att sätta pumpen högre upp på listan... =)

Nej usch, hade ingen aning om att klockan va så mycket. Är så himla trött nu för tiden så det är bäst jag går och lägger mig.

Det är förresten bara en endaste julklapp som vi inte har en aning om vad vi ska hitta på. Det känns skönt! Tror aldrig jag varit såpass klar så tidigt!
Fast nu ljög jag. Vi har inte den blekaste om vad vi ska köpa till Minna (förslag någon?) men det är inte värsta grejen för hon förstår ändå inte. Lite kläder och nåt som rör sig eller låter räcker gott och väl för henne.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här. Ingen aning :)

2010-11-20 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0