Äntligen!

Kom på att jag ju har plockat in en massa disk i maskinen hela veckan ;) Och så blev det en omgång tvätt tvättad och upphängd idag.

Nu ska jag låta ödet bestämma hur frisk jag kommer vara under helgen. Eller kanske snarare själv bestämma att jag ska va ännu mer förkyld igen... Jag ska gå på spinning Activio kl 19! Första träningspasset på tre veckor. Eller är det fyra tom??

Kommer hem lagom till nattning så jag har precis badat Max så han är "klar". Nu ska jag trycka i mig nåt att äta (är inte hungrig än, vi åt mellanmål kl 16 för att vi va ute och lekte i 1,5 timme i två olika parker på väg hem från dagis) sen kanske jag ska skynda mig till Ö&B innan träningen. Annars tar jag det imorn.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0