Ännu längre!!

Helgen blev visst ännu längre, Marcus är hemma imorn med =)

Har dammsugit och tvättat golv, satt igång en disk, bakat en kaka, monterat om Max gamla stol och satt in hans nya, och provkört den till Ica för att handla barnmat. Max älskar stolen! =) Känns toppen!

Imorn ska jag städa köket igen, skura badrummet, tvätta håret, fixa lite med julklappar och njuta av att Marcus är hemma =)

Har haft ont i rygg, nacke och huvud sen typ 17. Har tagit Ipren men det hjälpte inte denna gång. Så nu ska jag lägga mig och hålla tummarna att alla värk, inklusive mensvärk, ska försvinna så fort jag blundar...

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skurar ni golven varje vecka? Vad duktiga ni är!

2010-11-21 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0